maandag 4 juli 2011

It's Finally Over!

Yeah! Vanmiddag was de laatste keer dat ik mijn boeken opensloeg om te leren.
Morgen heb ik nog twee toetsen; een PW Duits en een PW Natuurkunde, en dat heb ik eigenlijk al een beetje vakantie.

Aankomende woensdag moet ik de cijfers van mijn proefwerkweek ophalen en donderdag en vrijdag heb ik een of ander project.
Verder moet ik komende maandag mijn rapport ophalen en die woensdags boeken inleveren en dan heb ik eindelijk vakantie.

De proefwerkweek is tot nu toe vrij goed gegaan. Ik heb nog maar twee cijfers zien staan op Magister en deze zijn beide voldoende.
Vandaag heb ik een proefwerk Nederlands en Wiskunde gehad. Deze heb ik vreselijk verkloot. Gelukkig stond ik op Wiskunde een 7 en op Nederlands een 8. Dat komt dus wel goed.

Vanaf woensdag zullen er waarschijnlijk weer volop artikels verschijnen op Big Beauty Secrets.

Liefs, Nynke