woensdag 6 juli 2011

Catrice Ultimate Nail Lacquer - Bye Bye Birdy

Geel is deze zomer een echte hype, en als nagellakfreak kan er dan natuurlijk geen geel lakje in je stash ontbreken.
Omdat ik fan ben van de Catrice nagellakjes, besloot ik hun gele kleurtje genaamd Bye Bye Birdy mee te nemen.





















De verpakking van de Catrice nagellakjes vind ik altijd mooi. Ze zijn lekker strak, en de dop houdt fijn vast. Ook lakken de kwastjes fijn. Ze zijn niet te dik en ook weer niet te dun. Perfect dus!

Over de substantie van dit nagellakje ben ik iets minder te spreken. Op het potje staat namelijk dat hij in twee laagjes dekt, net zoals de meeste nagellakken van Catrice. Maar voor dit kleurtje ben ik drie laagjes nodig. Ik ben nou eenmaal niet zo geduldig, dus dit is een klein nadeeltje.

Verder blijft hij super goed zitten. Hij begon na vier dagen pas te chippen.






































Voordelen;
  • Mooie verpakking, lekker strak en de dop houdt fijn vast
  • Fijn kwastje, niet te dik en niet te dun
  • Blijft lang zitten
  • Prijs, €2,49
Nadelen;
  • Dekt na drie laagjes terwijl Catrice zegt dat hij na twee laagjes al zou moeten dekken
Ik ben fan van dit gele kleurtje, en ik draag hem met plezier. Ik moet alleen even wat geduld opbrengen bij het lakken.

Bye Bye Birdy kost €2,49 en is verkrijgbaar bij het Kruidvat.