zaterdag 2 juli 2011

Just Received; Sleek Oh So Special Palette (Sneek Peek)

Ik was al een tijdje benieuwd naar de palette's van Sleek en toen ik de foto's van het nieuwe Oh So Special palette zag, was ik verkocht. Daarom besloot ik hem afgelopen woensdag te bestellen bij Alice en Jo's.

Vanmiddag ontving ik hem en ik moet zeggen dat ik verliefd ben! Verliefd klinkt misschien een beetje raar, want hoe kun je nou weer verliefd worden op een oogschaduwpalette?
Ik ben er gewoon ontzettend blij mee, want de kleurtjes zijn prachtig en super goed gepigmenteerd.

I want more!

Vandaag een sneek peek van dit prachtige palette. (No words, only pictures).











































































Need to say more?

Binnenkort volgen de swatches.

Het Sleek Oh So Special palette is voor €7,25 te koop bij o.a Alice en Jo's.