dinsdag 21 juni 2011

Maybelline - One by One mascara

Edit; Ik was vergeten om mijn 'blote' oog te plaatsten. Deze staat er nu bij, voor de liefhebbers (;

Een paar weken geleden waren een aantal mascara's van Maybelline in de aanbieding bij het Kruidvat. Zo ook de One by One. Omdat ik veel goeds over deze mascara had gehoord, besloot ik om hem mee te nemen.





















 

De mascara was netjes verpakt in het plastic. Dit vind ik altijd fijn, dan weet je tenminste dat hij nog niet open is geweest.
Ook zat het borsteltje los bij de verpakking en de huls was afgesloten met een klein dopje.

De kleur en de vorm van de huls vind ik erg tof! Net als The Colossal en The Falsies is het een echte eyecatcher.

Het borsteltje heeft een vrij aparte vorm en hij brengt de mascara fijn aan. Mijn wimpers worden een stuk voller en langer en ze zijn goed gescheiden.
Mijn wimpers zijn normaal blond, maar na het aanbrengen van de One by One mascara zijn ze mooi zwart.

Mijn wimpers zonder mascara;


Mijn wimpers met de One by One mascara;
Voordelen;
  • Toffe verpakking, leuke vorm en kleur
  • Fijn borsteltje die veel volume brengt en mijn wimpers goed scheidt
  • Maakt je wimpers goed zwart
Nadelen;
  • Prijs, €13,49
Dit is de fijnste mascara die ik heb en ik draag hem elke dag.
De One by One mascara kost €13,49 en hij is o.a. te koop bij het Kruidvat.