dinsdag 14 juni 2011

Het wordt een poosje stil op Big Beauty Secrets!

Het einde van het schooljaar is inzicht. De komende tijd heb ik nog aardig wat toetsen voor de kiezen.
Zo krijg ik nog te maken met een proefwerkweek en dat soort dingen.

Omdat ik het bloggen gewoon niet meer kan combineren met mijn school, heb ik besloten om Big Beauty Secrets de komende tijd op een lager pitje te zetten. Hiermee bedoel ik dat ik tot de zomervakantie bijna geen artikels meer zal posten. Als ik een gaatje vind, dan zal ik proberen iets te posten, maar dit zal niet vaak het geval zijn.

Ik weet dat ik hierdoor waarschijnlijk veel bezoeksters ga verliezen, maar het zij zo.
Bloggen is mijn alles, maar school gaat voor.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en ik hoop dat ik jullie binnenkort weer zie!

Liefs, Nynke