zaterdag 25 juni 2011

Leuke webshop; My New Bag + kortingscode!

Een poosje geleden kreeg ik een leuk mailtje van Eline, de eigenaresse van My New Bag. In dit mailtje vertelde ze enthousiast over de tassen die ze in haar webshop verkoopt.
Ik kon mijn nieuwschierigheid niet in bedwang houden, en ik besloot een kijkje te nemen in haar shop.

In dit artikel zal ik jullie wat meer vertellen over deze super toffe shop. Ook heb ik een leuke kortingscode voor jullie.





























In november 2009 richtte tassenliefhebster Eline haar eigen webshop op. Dit deed vanwege een tassenedilemma. Of de tassen zijn te duur, of ze zijn van slechte kwaliteit.
Eline heeft de tassen die ze verkoopt helemaal zelf uitgezocht en ze zijn afkomstig uit allerlei landen.

My New Bag heeft een breed assortiment, dit loopt uiteen van leren tassen tot clutches en van portemonnees tot tassen van imitatie leer.
De prijzen zitten tussen de 20 en 125 euro. Dus ook al heb je een klein budget, op My New Bag kun je altijd een mooie tas van goede kwaliteit kopen.

De verzendkosten in Nederland zijn gratis. De Belgische meiden betalen €7,50 voor de verzendkosten.

My New Bag heeft speciaal voor de lezeressen van mijn site een unieke kortingscode beschikbaar gesteld.
Ga nu snel naar http://www.mynewbag.nl/, maar gebruik van de code; bigbeautysecrets10 en krijg 10% korting op het gehele assortiment van My New Bag.