zaterdag 11 juni 2011

Essence 'You Rock' Lipstain - Let Me In Rose

Wat was ik blij toen ik hoorde dat in de You Rock LE van Essence een lipstain zat, twee zelfs. Dit kwam omdat ze hier in het Kruidvat geen NYC verkopen en ik GOSH weer een tikkie te duur vind.

Vol smart stond ik voor het You Rock schap. Er was nog maar 1 lipstain over, en dat was nou net de kleur die ik wilde hebben. Lucky me. Snel gooide ik 'Let Me In Rose' in mijn mandje.














De verpakking ik prima. Een vrolijk roze kleurtje met precies genoeg informatie. Veel meer valt er niet over te zeggen. Wel vind ik het leuk dat ze 'You Rock' erop hebben gedrukt met twee gitaren.

De punt van de lipstain is vrij plat. Dit vind ik niet zo fijn want hier kan ik niet fijn mijn lippen mee inkleuren. Minpuntje dus.
Ook de kleur van de lipstain is heel anders dan de verpakking. Hij neigt op je lippen namelijk heel erg naar rood al vind ik het wel een prachtig kleurtje.

De geur van de lipstain is nogal apart, hij ruikt een beetje naar een viltstift. Gelukkig verdwijnt deze zodra hij op je lippen zit.

Verder droogt de lipstain vrij vlug en hij blijft rond de 2 uurtjes zitten.























Voordelen;
  • Nette, vrolijke verpakking, niet veel poespas
  • Mooi kleurtje
  • Droogt snel
  • Blijft lang zitten
  • Prijs, €1,99
Nadelen;
  • De punt is vrij plat, hier kun je niet super goed mee werken
  • Aparte geur, ruikt een beetje naar een viltstift
  • Beperkt verkrijgbaar, Limited Edition
Eigenlijk kom ik best wel laat met deze review want deze lipstain zat in de You Rock LE van Essence van de afgelopen twee maanden.
In de meeste Kruidvat fillialen ligt de nieuwe Limited Edition er alweer, daarom zou het kunnen dat deze collectie niet meer in jou Kruidvat verkrijgbaar is, maar misschien kun je hem nog uit de kortingsbakken halen.

Deze lipstain heeft €1,99 gekost en is een fijn product.