zondag 12 juni 2011

Mijn zomerliefde; Mexx Diversity - Eau De Toilette

Als ik ergens dol op ben, dan zijn dat wel zoete geurtjes.

Op mijn make-up kast staan 5 geurtjes, allemaal zijn ze heerlijk maar in de zomer ben ik vooral fan van Mexx Diversity. Het is een geurtje waar ik elke dag weer vrolijk van wordt.

















Het flesje is leuk! Hij heeft een bijzondere, driehoekige vorm met een ronde dop. Ik vind het er mooi uitzien.
Het parfum heeft een tof oranje kleurtje, dit geeft me een zomers gevoel.

Het geurtje zelf ruik heerlijk! Hij is zoet, maar niet te overheersend. Ik vind ook dat hij iets fris in zich heeft.

Ik spuit dit geurtje meestal 's ochtends rond zeven uur op en hij blijft de hele dag hangen. Dit is altijd een pluspuntje bij parfum's.

Voordelen;
  • Leuk flesje, bijzondere vorm
  • Tof oranje kleurtje, geeft je een zomers gevoel
  • Ruikt heerlijk zomers
  • Blijft de hele dag hangen
  • Prijs, €18,50 voor 20 ML
Nadelen;
  • Geen
Dit is echt een heerlijk zomersgeurtje en als je hem eens ergens tegenkomt is het zeker even de moeite waard om hem te ruiken.

Mexx Diversity heeft €18,50 gekost. Voor deze prijs heb je 20 ML