vrijdag 10 juni 2011

My Diary - 2011/2012

Het einde van het schooljaar zit er alweer aan te komen. Daarom zitten we weer in de tijd van de agenda's.

Voor mij is het altijd een dilemma. Er liggen wel ongeveer 50 agenda's en probeer dan maar eens de perfecte eruit te kiezen.

Toch is het mij dit jaar vrij makkelijk afgegaan.


















Dit jaar kon ik niet kiezen tussen twee agenda's. Die van Vive Maria en die van Blond Amsterdam. Ik vond ze beide prachtig, maar aangezien ik nogal groot schijf ging ik voor die van Vive Maria.

Het is een vrolijk agenda met veel schrijfruimte en veel notitiepagina's. Die notitiepagina's ben ik ook wel nodig. Mijn vriendinnen vinden het namelijk helemaal leuk om de boel vol te kladderen met lieve tekstjes. Haha.

Ik ben in ieder geval super blij met dit agenda.

Hebben jullie al een nieuw agenda gekozen? Zo ja, welke?