maandag 6 juni 2011

Tag; Show Your Screen

Dit is het artikel van gisteren! Deze heeft Blogger zoals gewoonlijk niet online gezet en omdat ik een dagje naar Walibi was, heb ik hem niet online kunnen zetten.
Vandaar dat hij nu pas online staat.

Jup, ik weet dat ik de laatste tijd vrij veel tags doe, maar ik vind het gewoon super leuk om te doen.

Dit keer ben ik door Yanou getagd en het is dus de bedoeling dat ik jullie mijn achtergrondscherm van mijn laptop ga showen.

Dit zijn de regels;

- Je plaatst een printscreen van je bureaublad, ofwel het scherm waar je achtergrond en programma's etc. staan.
- Je geeft een korte toelichting bij de achtergrond en progamma's.
- Je tagged een aantal mensen!
Let's start!
Hierboven zien jullie mijn bureaubladachtergrond. Deze achtergrond heb ik helemaal zelf gemaakt. Hij is vrij roze, maar ik vind hem lekker vrolijk. Ik zal jullie alle delen even apart laten zien.

Ik begin met de tekst bovenaan de afbeelding.

Dit staat er voor de duidelijkheid: The Greatest Thing You'll Ever Learn Is Just To Love And Be Loved In Return.
Deze zin is als ik het goed heb afkomstig uit een film genaamd Moulin Rouge?
Dit weet ik niet zeker, maar ik vond het een prachtige zin. Daarom heeft hij een plekje op mijn achtergrond gekregen.

Dan de afbeeldingen.

Voor de afbeeldingen ben ik geïnspireerd op de bloesemboom.
Zoals jullie misschien wel weten heb ik thuis ook zo'n boompje in de tuin staan en ik vind hem werkelijk prachtig.

Nu is het tijd voor de programma's die je kunt vinden op mijn achtergrond.

Bijna alle pictogrammen zijn voor de site. Why? I don't know...

Prullenbak - Okee. Ik denk dat het vrij normaal is dat er een prullenbak op mijn achtergrond staat. Als de prullenbak op de laptop niet zou bestaan, dan stond mijn laptopje prop vol en was hij zo langzaam al ik weet niet wat.

Windows Live Movie Maker - Met dit programma bewerk ik de filmpjes voor de site.

iTunes - Iedere minuut van de dag luister ik muziek. Ik kan niet zonder muziek. Ik word er gewoon vrolijk van. Ik weet niet wat het is. Met iTunes speel ik liedjes af, en soms download ik wat liedjes in de store.

Micosoft Excel 2010 - De nieuwste versie van Excel volgens mij. Dit programma is heel handig om een winaar van winactie's mee te kiezen. Je zet iedereen onderelkaar, kiest een nummer met de namepicker en klaar is Kees. Ook heb ik hier een schema instaan met artikels die ik heb ingepland en alles wat ik nog moet reviewen enzo.

Photofiltre Studio X - Dit is een super fijn programma om foto's mee te bewerken. Helaas heb ik de proefversie hiervan op de laptop staan, dus deze verloopt een deze dagen weer.

Artisteer 3 - De nieuwste versie van Artisteer. Deze heb ik afgelopen week gedownload en ik vind het een super fijn programma om mijn lay-out mee te vormen. Hier probeer ik al mijn ideetjes uit. Dit is ook nog een proefversie helaas. Hierdoor kan ik er nog niks mee publiceren. Als ik dit wel doe, krijg ik miljoen keren het woordje 'Trail' door het beeld. Dit ziet er natuurlijk niet uit. Misschien is het verstandig als ik binnenkort een versie ga aanschaffen.

Dit was mijn bureaublad alweer.

Velen hebben deze tag al gehad maar ik tag de volgende drie meiden;