woensdag 8 juni 2011

Pupa Eye Shadow palette - 06

Vandaag laat ik jullie kennismaken met een van mijn eerste make-up producten, een oogschaduwpalette van Pupa!

Het is al bijna twee jaar geleden dat ik van mijn moeder dit Pupa palette kreeg. Toen verkocht mijn kapster het net. Op dat moment wist ik niet dat Pupa zo'n populair merk zou worden.

Zo'n jaar geleden raakte ik meer bekend in de wereld van de beautyproducten en kwam ik erachter dat ik een pracht product in mijn bezit heb.

















De verpakking vind ik wel wat hebben. De meeste oogschaduwpalette's zijn zwart. Dit paletje is knal roze en er zitten vrolijke figuurtjes op. Mooie verpakkingen zijn natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Wat ik wel jammer vind, is dat de verpakking van stevig karton is gemaakt. Hierdoor beschadigd hij snel. Je moet er dus extra voorzichtig mee omgaan.

Verder is het palette goed verzorgd. Aan de binnenkant zit een spiegeltje waarover nog weer een laagje beschermfolie is geplakt. Spiegeltjes komen natuurlijk altijd van pas.
















De kant waar je de oogschaduws vind is ook weer versierd met hetzelfde patroontje als de voorkant van dit palette.

De pan's van de oogschaduw's zijn groot. Dit mag je eigenlijk ook wel verwachten, aangezien het niet een super goedkoop palette is.

Dit oogschaduwpaletje bevat 3 mooie, goed gepigmenteerde kleuren die goed met elkaar te combineren zijn.
































Prachtig toch?

Voordelen;
  • Leuk patroontje op de verpakking
  • De verpakking is goed verzorgt, het palette bevat zelfs een spiegeltje
  • Vrij grote pan's
  • Mooie kleurencombinatie
  • Super goede pigmentatie
Nadelen;
  • De verpakking is van karton, er komen snel krasjes op en de hoekjes beginnen af te slijten
  • Prijs, rond de €10?
  • Verkrijgbaarheid, ik heb even rondgezocht op internet maar volgens mij is dit palette niet meer verkrijgbaar
Ik ben super tevreden over dit oogschaduwpalette. Ik draag de kleurtjes met alle plezier op mijn oogleden.

Volgens mij heeft dit palette rond de €10,- gekost en hij is helaas niet meer verkrijgbaar, maar misschien dat je nog eens op Marktplaats of Ebay kunt kijken.