zaterdag 23 april 2011

Sleek blush - Pomegranate

Ongeveer een week geleden konden jullie mijn zien dat ik mijn bestelling van Boozyshop binnenkreeg. Bij deze bestelling zal een prachtige blush van Sleek in kleur Pomegranate.

Vandaag een artikeltje over deze prachtige blush.



































De verpakking is super mooi! Hij oogt erg chic met zijn mat-zwarte kleurtje en de glimmende letters.
Wel viel me gelijk op dat de blush erg klein is. Ik heb best wel kleine handjes en hij past echt makkelijk in mijn handpalmen. Een voordeel is wel dat het hele doosje gevult is met blush.
Wanneer je de verpakking openmaakt zie je uiteindelijk hoe mooi de blush is. Het is een donkerroze kleurtje met kleine roze en zilveren glittertjes.

















De blush is super goed gepigmenteerd. Misschien komt er wel een beetje te veel pigment van af. Wanneer je de blush aanbrengt moet je erg voorzichtig zijn. Toen ik hem laatst aanbracht met twee veegjes leek ik al een barbie terwijl je sommige blushes na drie veegjes nog niet eens ziet zitten. Ik moet dus nog even een goede manier vinden om hem mooi aan te brengen. Hebben jullie tips, maybe?
















Hierboven zien jullie hem geswatcht. Ook weer met één enkel veegje. It's beautiful, isn't it?
Dit is op dit moment mijn favoriete blush alleen heb ik wel wat moeite met het aanbrengen. Hihi.

Pomegranate van Sleek kost rond de 5 à 6 euro en is bij de meeste beauty webshops verkrijgbaar.