maandag 18 april 2011

Pupa Lasting Color nagellak - 712







Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn ouders een nagellakje van Pupa. Het is een prachtig jeanskleurig lakje. Het kleurnummer kon ik niet zo goed vinden maar volgens mij is het kleur 712.
Vorige week had ik voor een dagje nepnagels op en besloot ik om dit kleurtje op mijn nagels te doen.

Vandaag een review.
























Het flesje vind ik echt prachtig. Die zilveren dop geeft me een erg luxe gevoel. Ook de vorm van het flesje is leuk. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb gewoon een zwak voor de verpakkingen van Pupa producten.

Het kwastje is niet te dik en niet te dun en hij lakt erg fijn. Hij verdeeld de nagellak mooi egaal over mijn nagels en zorgt voor een mooi resultaat. Het kleurtje dekt al na één enkel laagje en is erg mooi. Je kunt hem goed combineren met je kleren. Denk aan een spijkerbroek of een spijkerjasje. Dat staat erg leuk!
























Over het nagellakje heb ik een Northern Lights Top Coat van INM aangebracht. Dit is echt de fijnste Top Coat die er bestaat! Ik zal er binnenkort eens een artikeltje over schrijven voor jullie.
Het kleurtje blijft ongeveer 4 à 5 dagen zitten met Top Coat.

Ik ben super positief over dit nagellakje en ik wil er zeker meer want, wat een SUPER goede kwaliteit.
I Love It!

De nagellakjes van Pupa kosten €5,99 per stuk en zijn onder andere hier en hier te bestellen.