zondag 3 april 2011

GOSH Shade Stick - Love That Champagne

Vorig jaar won ik een groot make-up pakket bij Teddy. Hier zat onderandere een Waterproof Eye Shadow stick van GOSH in, in kleur Love That Champagne. Gisteren wilde ik hem weer eens gaan gebruiken voor een look en toen kwam ik op het idee om er een artikeltje over te schrijven want dat had ik helemaal nog niet gedaan.




















De verpakkingen van deze oogschaduw sticks hebben de kleur van het product. Hiermee bedoel ik dus dat als je bijvoorbeeld een licht blauwe shade stick hebt, dat de verpakking dat dus ook licht blauw is.
Het kleurtje van die ik heb ligt tussen de goud en champagne kleur in. De stick is heerlijk creamy. Hierdoor brengt hij fijn aan. De kleur wordt ook goed over mijn oogleden verdeeld.


















Het kleurtje is goed gepigmenteerd.
Eigenlijk is dit een 2 in 1 product. Je kunt hem gewoon als oogschaduw gebruiken maar ik kwam er net ook achter dat hij ook erg geschikt is als oogschaduwbasis.
De oogschaduw blijft gewoon de hele dag zitten. Ook na de regen.

De GOSH Waterproof Eye Shadow sticks kosten €8,65 per stuk en zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat.