zaterdag 2 april 2011

Big Beauty Secrets wordt vernieuwd!

Welkom op de venieuwde Big Beauty Secrets.
Zoals jullie kunnen zien is de hele lay-out veranderd. Hij heeft vanaf nu 2 kolommen inplaats van 3. Dit vind ik er toch weer wat rustiger uitzien. Ook heb ik een nieuwe header gemaakt in wat lichtere tinten.

Verder veranderen nog wat dingetjes op de site. Ik ga vanaf nu mijn schrijfstijl verbeteren. Dit houdt in dat ik sowieso aan het eind van een artikel geen 'Kusje, Nynke' schrijf. De foto's laat ik gewoon gelijk. Ik vind ze zo scherp genoeg en de bewerking vind ik ook prima.
Wel ga ik vandaag of morgen wat oude artikels van de site verwijderen omdat ze; of lelijke foto's hebben, of dat ze niet echt boeiend zijn.
Ook ga ik niet meer fulltime over beauty bloggen maar er komen nu ook wat fashion artikels bij.

Ik hoop dat jullie Big Beauty Secrets blijven volgen en dat jullie veel plezier gaan beleven aan de nieuwe artikels.