dinsdag 12 april 2011

Essence SOS Nail Care Balm

Ongeveer een jaartje geleden wilde ik heel graag de Lemony Flutter van LUSH hebben. Helaas heb ik hier geen LUSH in de buurt dus liet ik dit product weer gauw uit mijn gedachten verdwijnen. Maar een paar maanden later zag ik ineens allemaal reviews over de SOS Nail Care Balm van Essence en besloot ik om deze mee te nemen.

Vandaag een review.





















De bedoeling is dat je deze balm op je nagelriemen smeert als ze droog zijn. Het idee is dan dat dit product je nagelriemen voedt, en hersteld zodat je vingers er weer verzorgt uitzien.
Eerlijk gezegt was ik razend benieuwd naar dit product. Zou het echt een goede vervanger van Lemony Flutter zijn? Dit kan ik natuurlijk niet bepalen want zoals ik net al zei heb ik het niet in mijn bezit maar ik denk dat het wel aardig in de buurt komt.

De balm doet precies wat ik er van verwacht had. Hij verzorgt mijn nagelriemen goed.
De geur van de balm is ook heerlijk. Elke keer ruiken mijn handjes weer lekker.
Nadat je hem uit hebt gesmeerd zie je hem niet meer zitten en je kunt gelijk alles doen. Je handen worden namelijk niet zo vet als bij een handcrème.




















Dit is echt een aanrader! Als je net als mij, geen LUSH in de buurt hebt, denk ik dat dit een prima vervanger is.
De Essence SOS Nail Care Balm kost €1,99 en is verkrijgbaar bij het Kruidvat.