donderdag 14 april 2011

Boozyshop haul

Afgelopen zaterdag was ik weer eens aan het rondsnuffelen in een super leuke webshop genaamd Boozyshop. Dit keer kon ik me er niet van weerhouden om niks te bestellen en ik gooide vier producten in mijn winkelmandje.

Gisteren kreeg ik het pakketje binnen en vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb besteld.





















Okee. Let's start!

Allereest wilde ik al een poosje een Round Lipstick van NYX hebben. Over kleur Tea Rose had ik veel gelezen, dus besloot ik deze in mijn mandje te gooien. Deze lipstick kostte € 2,49

Ook had ik veel over de blushes van Sleek gelezen. Deze blush stond ook op mijn wishlist dus besloot ik deze ook maar te bestellen. Ik ging voor kleur Pomegranate. Hier betaalde ik €4,95 voor.

Toen ik bij de nagellakjes van Diamond Cosmetics balandde, viel mijn oog op een prachtig nagellakje die Oh, Tiff heet. Op de swatch leek het een mooi licht blauw kleurtje maar toen ik hem binnen had bleek het een mint groen kleurtje te zijn. Op zich vind ik dit ook een mooi nagellakje maar ik had toch liever een licht blauw lakje gehad maar ik denk toch dat ik hem met veel liefde zal dragen. Hij kostte €3,95

En dan het laatste product. Toen ik hem binnenkreeg was het op het eerste gezicht echt een dikke fail. Ik zal uitleggen waarom. Op de swatch leek het nagellakje oud roze maar in het echt neigt hij vreselijk naar neon oranje. Echt vreselijk lelijk. Ik besloot om het kleurtje op mijn nagels te swatchen. Ik wist dat het een French Menicure nagellakje was maar er komt geen enkele kleur vanaf. Je ziet hem bijna niet zitten. Het enige wat je ziet is een glansje. Later kwam ik op het idee om een wit lakje als basis te gebruiken en hier overheen het China Glaze kleurtje in Love Letters te doen. Dit blijkt de perfecte oplossing! Uiteindelijk hebben mijn nagels een zalmkleurtje. Dit vind ik zelf erg mooi. Voor Love Letters legde ik €5,95 neer.

En dit was mijn bestelling alweer.
Ik denk dat over alles wel een artikeltje komt. Zijn er nog dingen waar jullie als eerste wat over willen lezen?