vrijdag 15 juli 2011

Volg Big Beauty Secrets.nl via Bloglovin'!

Lieve meiden,

Na het invullen van een formulier en na het sturen van 2 boze mailtjes heeft Bloglovin' het nog niet in zijn hoofd gekregen jullie over te zetten naar mijn nieuwe site.

Dit vind ik erg vervelend omdat ik daar gewoon iedere dag een artikel plaats en niemand hem leest.

Daarom heb ik een nieuw Bloglovin' account aangemaakt voor mijn domein en ik hoop natuurlijk dat jullie mij daar weer willen volgen.

Ik weet dat ik door dit gedoe waarschijnlijk veel van mijn followers kwijt ga raken, maar ik hoop dat Bloglovin' jullie uiteindelijk toch een keer over wil zetten en dat jullie mij natuurlijk weer gaan volgen.

Klik hier om Big Beauty Secrets.nl te volgen via Bloglovin'.

Ik hoop dat ik jullie terug zie op Big Beauty Secrets.nl!

Liefs, Nynke

P.S. Ik blijf gewoon mailen naar Bloglovin' tot jullie allemaal over zijn gezet.