donderdag 2 juni 2011

Nivea Visage Tonic

Een poosje geleden besloot ik een nieuwe tonic te kopen. Ik stond voor het overvolle gezichtsverzorgingsschap en toen viel mijn oog op de verzachtende tonic van Nivea voor de droge en gevoelige huid.

Dit was precies wat ik zocht, dus deze nam ik mee.

















Over de vepakking valt niet veel te zeggen. Hij ziet er netjes en goed verzorgt uit, maar het is niet echt een eyecatcher. Hier heb ik verder geen problemen mee aangezien de meeste verzorgingsproducten er standaard uitzien en natuurlijk gaat het om het product zelf.

Allereerst ruikt de tonic heerlijk. Het is zacht en fris en doet me een beetje denken aan de geur van rozenwater.

En hij is fijn in gebruik. Hij haalt mijn make-up er goed af en dat is natuurlijk wat we willen.

Deze tonic zit vast in mijn avondritueel. Ik gebruik hem om de laatste restje make-up van mijn gezicht te verwijderen en het is zeker weten een aanrader voor meiden met een gevoelige en droge huid omdat hij niet prikt en de huid goed verzorgt.

Voordelen;
  • Nette, verzorgde verpakking
  • Heerlijke geur, fris en zacht
  • Verwijderd de make-up restjes goed
  • Prikt niet
  • Verzorgt de huid goed
  • Prijs, rond de €5,-
Nadelen;
  • Geen
Deze tonic is bij o.a. bij het Kruidvat verkrijgbaar en kost rond de €5,-