maandag 30 mei 2011

ELF Mineral Lipstick - Nicely Nude

Een paar weekjes geleden konden jullie al een review lezen van de highlighter van ELF.
Vandaag ga ik een lipstick uit de minerale collectie van ELF reviewen in kleurtje Nicely Nude, een mooi draagbaar licht roze kleur.

















Wat ik allereest fijn vind is dat de lipstick gemaakt is van natuurlijke ingrediĆ«nten.

Ik kreeg de lipstick binnen in een wit doosje. Dit vind ik altijd fijn. Dit ziet er toch weer wat leuker uit vind ik persoonlijk.
De verpakking is zwart, strak en oogt vrij chic. Hier is dus helemaal niks mis mee.

Het kleurtje van de lipstick vind ik werkelijk prachtig! Het is een mooi draagbaar licht roze/koraal kleurtje. Deze lipstick draag ik daarom ook vaak naar school.

Hij is vrijwel geurloos en hij dekt mooi. Ook blijft hij lang op mijn lippen zitten. Rond de drie uurtjes. Helaas is de lipstick niet zo creamy. Daarom is het aanbrengen een beetje moeilijker. Hier heb ik zelf geen problemen mee maar misschien vinden sommige meiden dit niet fijn.

Voordelen;
  • Natuurlijke ingrediĆ«nten
  • Netjes verpakt, in een wit doosje
  • Mooie verpakking
  • Neutraal kleurtje
  • Mooi dekkend
  • Blijft lang zitten, ongeveer drie uur
  • Prijs, €5,00
Nadelen;
  • Niet echt creamy, hierdoor brengt hij iets lastiger aan.
  • Alleen online te koop
Zoals jullie wel kunnen zien, ben ik erg tevreden over deze lipstick.
De Mineral Lipsticks van ELF zijn er in allerlei kleurtjes en kosten €5,00.
Deze lipstick is verkrijgbaar op de website van Eyes Lips Face.